-
E-Book: Transforming Math Education through Blended Learning in Primary School, Sibiu
-
Future-Ready Teaching: A Modular Curriculum for Primary School Educators and Prospective Teachersl. Sibiu
-
-
Încorporarea valorilor incluzive în practica de zi cu zi a profesorilor. În Marcu Maria (coord.) Educația incluzivă. Realități și provocări. Sibiu,pag. 95-106
-
Intervenții educaționale în școala incluzivă românească. Ghid de bune practici, volum colectiv Ediția I
-
Capitolul Comunicarea asertivă, în volumul Mentorat de carieră didactică
-
Capitolul Tehnici de lucru pentru gestionarea și consolidarea echipei și a încrederii, în volumul Mentorat de carieră didactică
-
-
Volumul "Mentorat de carieră didactică", Capitolele: proiectarea activității de mentorat și Managemntul activității de mentorat,71 -79 p
-
Strategii de formare a gândirii critice. Ed. a II-a. , București,192 pagini
-
Capitolul Empatia. Cum o învață copiii? în volumul “Parenting de la A la Z”, colecția Psihologia Copilului& Parenting
-
Capitolul Particularități ale comunicării de la naștere la adolescență, în volumul “Parenting de la A la Z”, colecția Psihologia Copilului&Parenting
-
Capitolul Comunicarea eficientă în familie. Impactul ei asupra copiilor în volumul “Parenting de la A la Z”, colecția Psihologia Copilului& Parenting
-
Capitolul Why mentoring doesn’t work without trust, în volumul Mentoring for Successful Teaching Career
-
Pedagogie digitală. În Competențe academice prin învățământul digital și bleanded-learning, Sibiu, , pag. 52-112
-
-
-
Capitolul Student Wellbeing Through Non-Formal Activities: A Critical Care Perspective, în volumul „Theoretical and Practical Approaches to Non- Formal Education Interdisciplinary Examinations into Various Instructional Models”
-
Competențe academice prin învățământul digital și blended- learning, Sibiu, Predare creativă și pentru creativitate, p.113-146
-
Ghid pentru activități remediale și de tutorat, Proiectul ROSE, Editura ASCR , mania Secondary Education Project – ROSE Finanțat de Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare prin Acordul de împrumut nr. 8481-RO, Ministerul Educației și Cercetării, Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă)
-
Theoretical and Practical Approaches to Non-Formal Education: Interdisciplinary Examinations into Various Instructional Model., cap. Management of Non-formal activities, BrownWalker Press, Irvine. Boca Raton
-
An Interdisciplinary Approach to the Management of Organization, cap. Organizational Cultures in Educational Institutions, E-BWN Publication House Bialystok, Poland
-
Remigrant children in European schools, Handbook for children in lower secondary education, Odobești,
-
Remigrant children in European schools. Research on methodological aspects of reintegrating the remigrants. Vrancea
-
Individual activities for teachers – Stereotypes În Remigrant children in European schools Handbook for teachers (pp. 35-43). Vrancea
-
Stereotypes. În Remigrant children in European schools Handbook for children in upper secondary education (pp. 31-40). Vrancea
-
Educația incluzivă. Realități și provocări. Sibiu.