Reviste editate

  • Revista Conferinței Naționale “EDUCAȚIA INCLUZIVĂ – REALITĂȚI ȘI PROVOCĂRI” – Ediția I
    An publicație: 2023
  • Revista Conferinței Naționale PIPP, Edițiile: 2020, 2021, 2022, 2023
    An publicație: 2020
    ISBN/ISSN: ISSN 2558-9032 ISSN-L: 2558-9032
  • Revista Conferinței Naționale PIPP – Ediția a VI-a – Vocea comunității în revigorarea curricumului
  • Revista Conferinței Naționale PIPP – Ediția a VII-a -Alternative educaționale – Abordarea integrată a învățării școlare
  • Revista Conferinței Naționale PIPP – Ediția a VIII-a -Alternative educaționale – Abordarea integrată a învățării școlare
  • Volumul Conferinței Educația Incluzivă. Realități și provocări
    ISBN/ISSN: ISBN 978-606-12-1994-0 2023

Articole publicate reviste de specialitate din ţară şi străinătate

Cărţi (de autor/editate/traduse) și capitole în cărți

  • E-Book: Transforming Math Education through Blended Learning in Primary School, Sibiu
    Autor(i): Popa, M.C. coord.
    An publicație: 2024
    Editura: Editura ULBS.
  • Future-Ready Teaching: A Modular Curriculum for Primary School Educators and Prospective Teachersl. Sibiu
    Autor(i): Popa, M.C. coord.
    An publicație: 2024
    Editura: Editura ULBS.
  • Autor(i): Daniela-Roxana Andron, Ștefania Kifor
    An publicație: 2023
    Editura: Editura Universității Lucian Blaga din Sibiu
    ISBN/ISSN: ISBN 978-606-12-1973-5
  • Încorporarea valorilor incluzive în practica de zi cu zi a profesorilor. În Marcu Maria (coord.) Educația incluzivă. Realități și provocări. Sibiu,pag. 95-106
    Autor(i): Nicu Adriana
    An publicație: 2023
    Editura: Editura Universității „Lucian Blaga” din Sibiu
    ISBN/ISSN: ISBN 978-606-12-1994-0
  • Intervenții educaționale în școala incluzivă românească. Ghid de bune practici, volum colectiv Ediția I
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta, coordonator
    An publicație: 2023
    Editura: Editura ProUniversitaria
  • Capitolul Comunicarea asertivă, în volumul Mentorat de carieră didactică
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2023
    Editura: Editura Universitară
  • Capitolul Tehnici de lucru pentru gestionarea și consolidarea echipei și a încrederii, în volumul Mentorat de carieră didactică
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2023
    Editura: Editura Universitară
  • Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2023
    Editura: Bloomsbury Academic
  • Volumul "Mentorat de carieră didactică", Capitolele: proiectarea activității de mentorat și Managemntul activității de mentorat,71 -79 p
    Autor(i): Chișiu Carmen Maria
    An publicație: 2023
    Editura: Editura Universitară
    ISBN/ISSN: ISBN: 978-606-28-1693-3
  • Strategii de formare a gândirii critice. Ed. a II-a. , București,192 pagini
    Autor(i): Nicu Adriana
    An publicație: 2022
    Editura: Editura Miniped
    ISBN/ISSN: ISBN 978-606-97-1410-2
  • Capitolul Empatia. Cum o învață copiii? în volumul “Parenting de la A la Z”, colecția Psihologia Copilului& Parenting
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2022
    Editura: Editura Polirom
  • Capitolul Particularități ale comunicării de la naștere la adolescență, în volumul “Parenting de la A la Z”, colecția Psihologia Copilului&Parenting
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2022
    Editura: Editura Polirom
  • Capitolul Comunicarea eficientă în familie. Impactul ei asupra copiilor în volumul “Parenting de la A la Z”, colecția Psihologia Copilului& Parenting
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2022
    Editura: Editura Polirom
  • Capitolul Why mentoring doesn’t work without trust, în volumul Mentoring for Successful Teaching Career
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2022
    Editura: Editura Universitară
  • Pedagogie digitală. În Competențe academice prin învățământul digital și bleanded-learning, Sibiu, , pag. 52-112
    Autor(i): Nicu Adriana, Kifor Ștefania
    An publicație: 2021
    Editura: Editura Universității „Lucian Blaga” din Sibiu
    ISBN/ISSN: ISBN 978-606-12-1884-4
  • Autor(i): Daniela Roxana Andron (Ed.),
    An publicație: 2021
    Editura: Editura Universităţii "Lucian Blaga"
    ISBN/ISSN: ISBN 978-606-12-1885-1
  • Autor(i): Daniela Roxana Andron, Stefania Kifor
    An publicație: 2021
    Editura: Editura Universităţii "Lucian Blaga"
  • Capitolul Student Wellbeing Through Non-Formal Activities: A Critical Care Perspective, în volumul „Theoretical and Practical Approaches to Non- Formal Education Interdisciplinary Examinations into Various Instructional Models”
    Autor(i): Mag Alina-Georgeta
    An publicație: 2021
    Editura: BrownWalker Press / Universal Publishers, Inc.Irvine, Boca Raton, USA
  • Competențe academice prin învățământul digital și blended- learning, Sibiu, Predare creativă și pentru creativitate, p.113-146
    Autor(i): Mihaescu, D.
    An publicație: 2021
    Editura: Editura Universităţii "Lucian Blaga"
    ISBN/ISSN: ISBN 978606-12-1884-4
  • Ghid pentru activități remediale și de tutorat, Proiectul ROSE, Editura ASCR , mania Secondary Education Project – ROSE Finanțat de Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare prin Acordul de împrumut nr. 8481-RO, Ministerul Educației și Cercetării, Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă)
    Autor(i): Chișiu Carmen Maria, coordinator
    An publicație: 2021
    ISBN/ISSN: ISBN 978-
  • Theoretical and Practical Approaches to Non-Formal Education: Interdisciplinary Examinations into Various Instructional Model., cap. Management of Non-formal activities, BrownWalker Press, Irvine. Boca Raton
    Autor(i): Duşe, C.S în Mara D , Thompson, M. (coord.)
    An publicație: 2021
  • An Interdisciplinary Approach to the Management of Organization, cap. Organizational Cultures in Educational Institutions, E-BWN Publication House Bialystok, Poland
    Autor(i): Duşe, C.S. în AKDEMİR, A. ARSLAN, H. (coord.)
    An publicație: 2021
  • Remigrant children in European schools, Handbook for children in lower secondary education, Odobești,
    Autor(i): Chișiu Carmen Maria
    An publicație: 2020
    Editura: Editura Alternative Educaționale
    ISBN/ISSN: ISBN 978-606-94960-3-9
  • Remigrant children in European schools. Research on methodological aspects of reintegrating the remigrants. Vrancea
    Autor(i): Popa, M.C. & Brebuleț, S. coord.
    An publicație: 2020
    Editura: Editura Alternative Educaționale.
  • Individual activities for teachers – Stereotypes În Remigrant children in European schools Handbook for teachers (pp. 35-43). Vrancea
    Autor(i): Popa, M.C.
    An publicație: 2020
    Editura: Editura Alternative Educaționale.
  • Stereotypes. În Remigrant children in European schools Handbook for children in upper secondary education (pp. 31-40). Vrancea
    Autor(i): Popa, M.C.
    An publicație: 2020
    Editura: Editura Alternative Educaționale.
  • Educația incluzivă. Realități și provocări. Sibiu.
    Autor(i): Marcu, Maria coord. (2023)
    Editura: Ed. ULBS

Lucrări publicare în proceedingurile conferințelor: Proceeding conferințelor indexate

Lucrări publicare în proceedingurile conferințelor: Proceeding conferințelor neindexate

Brevete și alte produse cu drepturi de proprietate intelectuală

  • Concept pedagogic – Citirea reciprocă, drept de autor, ORDA
    Autor(i): Chișiu Carmen Maria