• Centrul de

    Cercetare și Analiză Psihopedagogică

  • Confucius

    "Natura ne aseamănă, educația ne deosebește"

  • Centrul de

    Cercetare și Analiză Psihopedagogică

  • Confucius

    "Natura ne aseamănă, educația ne deosebește"

Publicații și articole


82 2016

Student Learning Motivation

LAP Lambert Academic Publishing, ISBN 978-3-659-86238-0, 2016.

Autor: Daniela Crețu


81 2016

Techniques of non-literary text approach in gymnasium

LAP Lambert Academic Publishing, ISBN 978-3-659-92740-9, 2016.

Autor: Elena Lucia Mara


80 2016

Mathematics in the Kindergarten

LAP Lambert Academic Publishing, ISBN 978-3-659-96274-5, 2016.

Autor: Ioana Gabriela Mărcuț


79 2016

Mathematics in the Kindergarten

LAP Lambert Academic Publishing, ISBN 978-3-659-96274-5, 2016.

Autor: Ioana Gabriela Mărcuț


78 2016

Didactica istoriei și formarea de competențe

Editura Cetatea de Scaun, Târgoviște, ISBN 978-606-537-362-4, 2016.

Autor: Gabriela Gruber


77 2016

Tradition Im Wandel am Beispiel Neppendorf

Honterus Verlag Hermannstadt, ISBN 978-606-8573-56-4, 2016.

Autor: Sara Konnerth


76 2016

Educație timpurie curs universitar

Editura Universității “Lucian Blaga” din Sibiu, ISBN 978-606-12-1244-6, 2016.

Autor: Alina Mag


75 2015

Analysis on Romanian Teacher’s Training Needs on ICT and EMPD

Lambert Academic Publishing, (190 pg.), ISBN 978-3-659-79396-7, 2015.

Autori: Daniel Mara , Sorina Corman (coord.)


74 2014
73 2014

Mentorat educaţional al persoanelor cu dizabilităţi

Editura Universităţii „Lucian Blaga” Sibiu, (200 pg.), ISBN 978-606-12-0854-8, 2014.

Autor: Daniel Mara


72 2014

Between Mentoring and Coaching

EDULearn 2015, ISI proceedings, ISBN: 978-84-606-8243-1, ISSN: 2340-1117 pag. 2413-2418

Autori: Carmen Dușe , Duse, D.M.


71 2014

The vision of students regarding tomorrow”s world in European Engineering education

in AGH Quarterly, vol 31, nr.1, 2014, pag. 315-324, Krakow, Poland, ISSN 2299-4157

Autori: Duse, D.M. , Carmen Dușe


70 2014

Comparative Study On Teacher Education In Romania And Bavaria, Germany

IATED 2014, , ISI Proceedings, ISSN 2340-1117, pag. 7441-7448, Barcelona

Autori: Duse, D.M. , Carmen Dușe


69 2015

E-mentor: the development of the teachers’ competences and abilities concerning the ICT and the educational mentoring of the disabled

in the volume INTED 2015 Proceedings (2015), ISBN 978-84-606-5763-7; ISSN 2340-1079, Published by IATED Academy.

Autor: Daniel Mara


68 2015

Il processo della mediazione culturale: esperienze italiane

în Acta Universitatis Lucian Blaga. Iurisprudentia, 2015, Editura Universul Juridic, Bucureşti, ISSN 1582-4608, pp. 229-237, 243 pg., 2015.

Autor: Daniel Mara


67 2014

Emotional inteligence implications in counselling educational activity

în Supliment Acta Universitatis Lucian Blaga. Iurisprudentia, 2014, Editura Universul Juridic, Bucureşti, ISSN 1582-4608, pp. 419-426, 469 pg., 2014.

Autor: Daniel Mara


66 2014

Intercultural education – matrix of the present and future educational systems

în Acta Universitatis Lucian Blaga. Iurisprudentia, Nr. 1/2014, Editura Universul Juridic, Bucureşti, ISSN 1582-4608, pp. 238-246, 254 pg., 2014.

Autor: Daniel Mara


65 2015

Policy and Practice of Initial Teacher Training

Revista internațională Procedia Social and Behavioral Sciences, ELSEVIER indexată Science Direct, Scopus, Thomson Reuters (ISI Proceedings), ISSN 1877-0428, pag. 80-86, 2015.

Autor: Nicu Adriana


64 2015

Pedagogical tools that help pupils pose and solve environmental problems

In K. S. Sullenger & S. Turner (Eds.), New Ground. Pushing the Boundaries of Studying Informal Learning in Science, Mathematics, and Technology. Bold Visions in Educational Research, Vol. 46, pp 191-224, Rotterdam: Sense Publishers.

Autori: Diane Pruneau , Pierre-Yves Barbier , Fernando Daniels , Viktor Freiman , Emil Paun , Nicu Adriana , Jimmy Therrien , Joanne Langis , Monique Langis , Nicole Lirette-Pitre , Penelopia Iancu


63 2014

The „Other Way School” Program and Promoting Politics of the Higher Education Institutes

Supliment Acta Universitatis Lucian Blaga pe anul 2014, Editura Universul Juridic, pag. 465-473, ISSN: 1582-4608.

Autor: Nicu Adriana


62 2014

Challenges and transformations in teachers’ training

Revista internaţională Procedia Social and Behavioral Sciences, volumul 128, indexată Science Direct, Scopus, Thomson Reuters (ISI Proceedings), ISSN 1877-0428, ELSEVIER, 2014.

Autor: Mag Alina


61 2014

Children Should Not Be Silenced

Revista internaţională Creative Education, USA, Volume 5, Number 11, indexată EBSCO, DOAJ, ISSN Print: 2151-4755 ISSN Online: 2151-4771, 2014.

Autor: Mag Alina


60 2014
59 2015

Promoting children’s wellbeing. Policies, practices and current trends

Revista internaţională Procedia Social and Behavioral Sciences, ELSEVIER indexată Science Direct, Scopus, Thomson Reuters (ISI Proceedings), Volume 180, p. 1391–1397, ISSN 1877-0428, 2015.

Autor: Mag Alina


58 2015

Training tomorrow’s teachers

publicat în Revista Internațională International Journal of Advancement in Education and Social Sciences, IJAESS, vol.3, No.1, 32-36p, ISSN 2322-0023, 2015.

Autor: Mag Alina


57 2015

The influence of classroom design on training primary school students by hidden curriculumul

Revista Educatia Plus, Vol 1, 2015, (ISSN 1842-077X (print); E- ISSN 2068 – 1151 (online), Univ. ,,A. Vlaicu,, Arad, 2015.

Autor: Carmen Maria Chişiu


56 2015

Competences training. From design to development and evaluation of teaching

Revista Educatia Plus Vol 13, No 2 (2015) , art 20 pp 200-212, (ISSN 1842-077X (print); E- ISSN 2068 – 1151 (online), Univ. ,,A. Vlaicu,, Arad, 2015.

Autor: Carmen Maria Chişiu


55 2015

Cultural Interfierences in Sibiu Between 18th and 20th Centuries

în ”Brukenthalia. Supplement of Brukenthal. Acta Musei”, nr.5, dec. 2015, pp. 1018-1022, 1044 p. ISSN 2285-9489, 2015.

Autor: Gruber Gabriela


54 2015

Teaching the Curricular Area”Man and Society” in Kindergarten and in Primary School: Official Requirements and Teachers` Opinions

în The International Journal of Early Childhood Learning, vol 21, issue 2, oct 2015, pp. 1-13, 31 p, ISSN 2327-7939, 2015.

Autori: Gabriela Gruber , Corina Gruber


53 2014

Teaching History Today: Building Competences Trough Creativity

in „Acta Universitatis Lucian Blaga”, Supliment, 2014, pp. 445-452, 467 p, ISSN 1582-4608, 2014.

Autor: Gabriela Gruber


52 2014

Training the Students` Teaching Skills during Teaching Practice

în International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences & Arts, 3-9 september 2014, Bulgaria, SGEM Conference on Psychology& Psychiatry Sociology& Healthcare Education, Conference Proceedings, Vol I, published by STEF92Technology LDT, Sofia, Bulgaria, ISBN 978-619-7105-22-3, 2014.

Autor: Gabriela Gruber


51 2014

Formarea competențelor didactice în timpul practicii pedagogice

în Diana Mihăescu, Liviu Mihăescu (editori), ”Comunicare și educație transdisciplinară”, Editura Universității ”Lucian Blaga” din Sibiu, Sibiu, ISSN 2360-3844; ISSN-L 2360-3844, 2014.

Autor: Gabriela Gruber


50 2014

Managing Inner Forces And Outer Threats Of The Company During Crisis

SGEM2014 Conference Proceedings Vol.III, Economics and Tourism, ISBN 978-619-7105-27-8, ISSN 2367-5659, DOI:10.5593/sgemsocial2014B23, p.301-308, Thomson Reuters, ISI Web of Science, ELSEVIER Products, SCOPUS, EBSCOHost, ProQuest, UlrichsWeb.

Autor: Andron Daniela Roxana


49 2013

The Importance of Social Abilities in Teaching Practice

International Journal of Sciences: Basic and Applied Research (IJSBAR), ISSN: 2307-4531, Vol.9, nr.1, (Ulrich's Periodicals Directory, DOAJ, UlrichsWeb, Thomson Reuters, ISI -eval), http://gssrr.org/index.php?journal=JournalOfBasicAndApplied&page=issue&op= view&path%5B%5D=17, p.58-66, 2013.

Autor: Andron Daniela Roxana


48 2014

Academic Curricula Facing New Economical Context Challenge

International Journal of Management Sciences and Business Research (IJMSBR), ISSN: 2226-8235, Vol-3, Issue 1, (EBSCO, ProQuest, UlrichsWeb, Cabell's Directory, Index Copernicus), http://www.ijmsbr.com/volume-3-issue-1/, pp.143-145, ian. 2014.

Autor: Andron Daniela Roxana


47 2014

Integrating active learning methods during university lectures

Journal Plus Education, ISSN:1842-077X, E- ISSN (on line) 2068-1151, vol. X (2014), No. 1, p. 166-172.

Autor: Daniela Creţu


46 2014

Students’ perceptions on their pre-service teacher training study program

in SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences & Arts, 3-9 september 2014 Bulgaria, Conference Proceedings, vol. III – Education and Educational Research, ISBN 978-619-7105-24-7, pp. 825-832, 2014.

Autor: Daniela Creţu


45 2014

A model for promoting academic motivation

articol prezentat la The 6th International Conference Edu World Piteşti, “Education Facing Contemporary World Issues”,7th - 9th November 2014, PII: S1877-0428(15)01540-2, DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.02.194, publicat în Procedia - Social and Behavioural Sciences vol. 180, pp. 751 – 758, 2015.

Autor: Daniela Creţu


44 2014

Strategii de motivare a studenţilor în timpul cursurilor universitare

prezentat la Conferinţa ştiinţifică Internaţională Comunicare şi educaţie transdisciplinară, publicat în vol. Comunicare şi educaţie transdisciplinară, Editura Universităţii Lucian Blaga Sibiu, ISSN 2360-3844, pp. 73-80, 2014.

Autor: Daniela Creţu


43 2014

Autocunoaștere și intercunoaștere în contextul clasei de elevi

în vol. Educaţia în secolul XXI, prezent si perspective. Dialoguri ULBS învatamânt universitar-invatamant preuniversitar, Editura Universităţii Lucian Blaga Sibiu, ISSN-L 2392-9251, pp. 30-33, 2014.

Autor: Daniela Creţu


42 2014

Specificul comunicării în limbaj matematic

Comunicare şi educaţie transdisciplinară, Editura Universităţii “Lucian Blaga” din Sibiu, ISSN 2360 – 3844, ISSN-L 2360 – 3844, p.198-206.

Autor: I.G. Mărcuţ


41 2014

Educational communication in Romanian academic learning – realitis and requirements

2nd International multidisciplinary scientific conference on Social Sciences &Arts SGEM, Albena, Bulgaria, 2015, pg355-360, ISBN 978-619-7105-45-2.

Autori: Liviu Mihăescu , Lucia Fraticiu , Diana Mihăescu


40 2014

Prospects of academic succes in terms of teachers and family

2nd International multidisciplinary scientific conference on Social Sciences &Arts SGEM, Albena, Bulgaria, 2015, pg 767-772, ISBN 978-619-7105-45-2.

Autori: Liviu Mihăescu , Diana Mihăescu , Lucia Fraticiu


39 2014

Economy, Management and Education Beyond Twentieth Century

21st International Economic Conference-IECS 2014 „Prospects of Economic Recovery in a Volatile International Context: Major Obstacles, Initiatives And Projects” Sibiu, Romania, May 16-17, 2014.

Autori: Liviu Mihăescu , Diana Mihăescu


38 2014

Internaționalizarea educației universitare

Comunicare şi educaţie transdiciplinară, Conferinţă Ştiinţifică Internaţională Ed a IIIa, Sibiu, 2014.

Autori: Diana Mihăescu , Liviu Mihăescu


37 2014

Motivational Aspects In Choosing The Profession Of University Teacher

Polish Journal Of Management Studies, pp 159-167, vol.9, 2014.

Autori: Diana Mihăescu , Liviu Mihăescu


36 2014

Factorul școlar de risc în adoptarea comportamentului violent în mediul școlar

în Conferința Științifică Internațională ”Comunicare și educație transdisciplinară”, Editura Universității ”Lucian Blaga” din Sibiu, 2014, ISSN 2360 – 3844.

Autor: Lia Bologa


35 2015

Factorul școlar de risc în adoptarea comportamentului violent în mediul școlar

în Conferința Științifică Internațională ”Comunicare și educație transdisciplinară”, Editura Universității ”Lucian Blaga” din Sibiu, 2014, ISSN 2360 – 3844.

Autor: Elena Lucia Mara


34 2014

Ion Pillat. Tabloul cromatic al universului poetic

in volumul Volume no. 3, 2014, Communication, Context, Interdisciplinarity - 3rd Edition, Tirgu Mures, Edited by: The Alpha Institute for Multicultural Studies, Published by: "Petru Maior" University Press, Tîrgu Mures, 2014, ISSN: 2069 – 3389, p.624-629.

Autor: Elena Lucia Mara


33 2014

Modality in english language and every day communication

in vol. Studies on Literature, Discourse and Multicultural Dialogue, Arhipelag XXI Press, Tîrgu-Mureş, Mureş, 2014, ISBN: 978-606-93691-9-7, (C) Arhipelag XXI Press, 2014, p-259-263.

Autor: Elena Lucia Mara


32 2014

The class of students-a learning community

in the volume The 6th International Conference of education and new learning technologies, EduLearn 2014, Barcelona, Spain, ISBN 978-84-617-0557-3, ISSN 2340-1117, p 2822-2827.

Autor: Elena Lucia Mara


31 2014

Curricula of teacher for preschool and primary school. Comparative study – Romania, Italy, Spain

in the volume The 8th International Technology, education and development conference, Inted2014, Valencia, Spain, ISBN 978-84-616-8412-0, p.3278-3283.

Autor: Elena Lucia Mara


30 2015

Erori frecvente in limbajul elevilor, astăzi

in Annales Universitas Apulensis, 2015 Seris Philologica,va aparea in cursul anului 2015.

Autor: Elena Lucia Mara


29 2015

Strategii moderne de lectura. Cercul literar

in Annales Universitas Apulensis, 2015 Seris Philologica, va aparea in cursul anului 2015.

Autor: Elena Lucia Mara


28 2014

Erori gramaticale. Utilizarea gresita a unor substantive sau forme substantivale

in Annales Universitas Apulensis, 2014 Seris Philologica.vol 15/tom1/2014, ISSN, 1582-5523, pp. 387-394, 2014.

Autor: Elena Lucia Mara


27 2014

Predarea-invatarea-evaluarea figurilor de stil in gimnaziu la elevii cu CES

in Annales Universitas Apulensis, 2014 Seris Philologica.vol15/2014, ISSN 1582-5523, pp. 459-468, 2014.

Autor: Elena Lucia Mara


26 2014

Noi abordari privind realizarea pregatirii practice a absolventilor

în volumul Contributii in domeniul educatiei si formarii profesionale coord Sorin Dan Voloşciuc, Lacramioara Daraban, Daniela Rotărescu, Anca Voineag, Editura RO-MA, Sibiu, ISBSN 978-606-93697-4-6, pp.12-19, 131pg., 2014.

Autor: Elena Lucia Mara


25 2014

Rolul lecturii in dezvoltarea capacitatii intelectuale a scolarului mic

in volumul Comunicare si Educatie Transdiciplinara, coordonatori Diana Mihaescu, Liviu Mihaescu, Editura Universitatii Lucian Blaga Sibiu, ISSN 2360-3844, ISSN-L2360-3844, pp.189-198, 242p, 2014. Cărţi, tratate, manuale, reviste cu conţinut ştiinţific inedit, publicate şi depuse la bibliotecile ULBS.

Autor: Elena Lucia Mara


24 2014

Volum colectiv, Duse, Carmen Sonia, Managementul clasei de elevi si Disciplina asertiva

in volumul Manual pentru Mentori (coord. Carmen Duse), Editura Universitatii Lucian Blaga din Sibiu, 2015, ISBN 978-606-12-1224-8, 2015.

Autor: Carmen Sonia Dușe


23 2015

Didactica educației inginerești

in volumul Manual pentru Mentori (coord. Carmen Duse), Editura Universitatii Lucian Blaga din Sibiu, 2015, ISBN 978-606-12-1224-8, 2015.

Autori: Carmen Sonia Dușe , D.M. Dușe


22 2014

Rolul parteneriatului în educaţia incluzivă

Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, (243 pg.), ISBN 978-973-30-3774-3, 2014.

Autor: Daniel Mara


21 2014

Parteneriatul educaţional. Premisa unui învăţământ de calitate, în volumul colectiv Rolul parteneriatului în educaţia incluzivă

Volum colectiv (coord. Mara, Daniel), Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, pp. 8-29, (243 pg.), ISBN 978-973-30-3774-3, 2014.

Autor: Daniel Mara


20 2014

Rolul comunicării în rezolvarea pașnică a conflictelor

în Mara Daniel, (coord.) Rolul parteneriatului în educaţia incluzivă, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, pp. 187-201, 243 pg., ISBN 978-973-30-3774-3, 2014.

Autori: Gabriela Gruber , Adriana Costea


19 2015

Training strategies of critical thinking

Editura LAP LAMBERT Academic Publishing, ISBN-10: 3659771872, ISBN-13: 978-3659771873, 292 pages, 2015.

Autor: Adriana Nicu


18 2015

Interviu

în Ilica, A., Pedagogi români. Medalioane şi interviuri, Editura Didactică şi Pedagogică, 2015, pag. 291-297.

Autor: Adriana Nicu


17 2015

Reconstruction of educational relationships system

Editura LAP LAMBERT Academic Publishing, ISBN-13: 978-3-659-35952-1, ISBN-10:3659359521, 2015.

Autor: Alina Mag


16 2015

Copiii și agresivitatea & Children and aggressiveness

Editura Universităţii “Lucian Blaga” din Sibiu, ISBN 978-606-12-1170-8, 2015.

Autor: Alina Mag


15 2015

Teaching and training values in Vocational Education. Retrospective view

Proceedings of the IETEC-BRCEBE Conference, (ISI Proceedings) Sibiu, Romania

Autor: Carmen Dușe


14 2014

Self education and education through personal exemple

Lambert Academic Publishing, ISBN 978-3-659-23611-2, 2014.

Autor: C.M. Chișiu


13 2013

Gaudeamus

Vol.II. Arta Predării – Editura Universităţii Lucian Blaga din Sibiu, 2013, ISBN 978-606-12-0554-7 (334p.).

Autor: Daniela Roxana Andron


12 2013

Gaudeamus

Vol. III. Tehnici de predare și evaluare – Editura Universităţii Lucian Blaga din Sibiu, 2013, ISBN 979-606-12-0555-4, (352 pag.).

Autor: Daniela Roxana Andron


11 2013

Opţiuni pentru dezvoltarea gândirii ştiinţifice şi a creativităţii în didactica ştiinţelor economice şi ariei curriculare om-societate

în Tendințe actuale în didactica specialității, coord. Mara Elena Lucia, p. 189-208, Editura Universităţii Lucian Blaga din Sibiu, 2013, ISBN 978-606-12-0575-2.

Autor: Daniela Roxana Andron


10 2015

Management vs. Leadership: A Modern Business Dilemma

in Organizational Culture. Leadership Strategies, Outcomes and Effectiveness, p. 1-44, Nova Science Publishers, Inc. New York, 2015, ISBN 978-1-63482-595-5 (163p).

Autor: Daniela Roxana Andron


9 2015

Metodologia cercetării educaționale

Editura Universităţii “Lucian Blaga“ Sibiu, ISBN 978-606-12-1173-9, 207 pagini, 2015.

Autor: Daniela Crețu


8 2015

ADHD – Deficitul de atenție cu tulburare hiperkinetică, în vol. Mentoratul Educațional al Persoanelor cu dizabilități

coord. Mara D., Editura Universităţii “Lucian Blaga“ Sibiu, ISBN 978-606-12-0854-8, pp. 91-140, 2015.

Autor: Daniela Crețu


7 2015

Didactica matematicii pentru învăţământul primar și preșcolar

Editura “Techno Media” Sibiu, ISBN: 978-606-616-206-7, 207 p.

Autor: I.G. Mărcuț


6 2014

Didactica matematicii pentru învăţământul primar și preșcolar

Editura “Techno Media” Sibiu, ISBN: 978-606-616-206-7, 207 p.

Autori: Diana Mihăescu , Liviu Mihăescu


5 2014

Factori determinanți ai violenței școlare: strategii de prevenție și intervenție

Editura Universității ”Lucian Blaga” din Sibiu, 2014, ISBN 978-606-12-0904-0.

Autor: Lia Bologa


4 2014

Cyberbullying-ul în mediul școlar

Editura Universității ”Lucian Blaga” din Sibiu, ISBN 978-606-12-1199-9, 2015.

Autor: Lia Bologa


3 2014

Rolul parteneriatului educațional în prevenirea violenței din mediul școlar

în Rolul parteneriatului în educația incluzivă, Daniel Mara (coord.), Editura Didactică și Pedagogică R.A. București, 2014, ISBN 978-973-30-3774-3.

Autor: Lia Bologa


2 2014

Nu fii violent în școala mea!

în Rolul parteneriatului în educaţia incluzivă, Daniel Mara (coord.), Editura Didactică și Pedagogică R.A. București, 2014, ISBN 978-973-30-3774-3.

Autori: Lia Bologa , Soare Alina


1 2015

Language and Expression in the Poetry of Ion Pillat

LAP Lambert Academic Publishing 978-3-659-80038-2, 2015.

Autor: Elena Lucia Mara